Recenzije

Warriors of future (2022)- China – Netflix (recenzija filma)

Spoiler alert!

Warriors of future (2022)
Action / Sci-Fi / Horror / Adventure

Upravo odgledan ovaj Kineski blockbuster, koji je snimljen u saradnji sa Netflix-om i gomilom manjih filmskih kuća, koji inače postoji i na Kineskom jeziku i na USA Engleskoj verziji, pa izaberite sami na kom jeziku ćete gledati, ja sam na engleskom bilo mi nekako bolja atmosfera.

Inače, ako želite film poput Robocop-a, Terminator-a, horrora poput Resident Evil-a ili izgled likova kao u The Callisto Protocol-u, video igri koja dolazi ubrzo, onda pogledajte ovaj film koji ima elemente svih ovih naslova pomalo u sebi, fantastično ostvarenje sa max akcionom avanturističkom atmosferom, koja je nažalost zato što je Kineska na IMDb-u dobila ocenu 5.8, za ne poverovati. Dobri filmovi dobijaju male ocene a lošiji maximalno visoke ocene, ne znam ko vodi tu stranicu ali definitivno nešto nije u redu sa njom u zadnje vreme.

Uglavnom, scenario ovog sjajnog filma ide ovako: jedan oficir invalid i naučnik osmislio Skynet pre par godina, stvorio je veštačku inteligenciju koju je implementirao u robote od kojih je stvorio vojnike i policajce koji su pretnja novom čovečanstvu, ali malo kasnije, u sadašnjosti, nešto je krenulo nizbrdo i njegov Pandora projekat se zakomplicirao, Pandora je trebala da prečisti zagađeni vazduh i da spasi čovečanstvo, ali je izmutirala u biljni monstruozni organizam koji ju je pretvorio u mega biljno čudovište koje ubija sve redom.

Grupa specijalaca iz Skyneta treba sa letelicama da istraže Pandoru, da skeniraju gde joj je Tučak da bi mogli da joj dođu do srca korena, i kada pada kiša da joj implementiraju specijalni serum da bi se ona vratila u običnu biljku i prečišćavala vazduh. Oni imaju za to samo tri sata vremena, ali i pored toga dese se komplikacije i od celog odreda ostane ih samo četvoro, usput u bolnici otkrivaju nešto što im Skynet nije rekao a to je gnezdo ogromnih mutiranih buba koje izgledaju kao one bube iz igre Resident Evil 3 Remake-a. Upadaju u horror segment scenarija, moraju da se izbore sa bubama da dođu do seruma, ali još nije ni to dosta, doživljavaju izdaju od tvorca Skyneta, gde otkrivaju usput da su roboti bili programirani da ih sabotiraju na zadatku.

Čeka ih tezak put preživljavanja, ali zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji robo odela koje nose na sebi uspevaju da pariraju u borbi protiv zlih robota koji su poslati da ih zaustave da ne obave zadatak. Tvorac Skyneta želi smanjiti broj stanovnika za 160.000 ovog već polu urušenog grada, sa velikom explozijom koja nosi razmer od 14 km. Uglavnom film briljira sa vrhunskim vizuelnim efektima sa kojim su bukvalno srušili maestralno skoro ceo taj grad, kao da se uživo dogodilo.

Odlična gluma, super borbene scene, konstantno akcija i uzbudljivost, imao sam dojam kao da sam upao u neki novi Terminator film ili Robocop-a. Dobar film, sve preporuke. Nemam nekih zamerki na ovo, sem što sam gledao boljih filmova od njega, i zato …

Dragan Grgurić / OCENA : 9.0 / 10.0 (bravo Kinezi)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)