mix

Iza kulisa (Staged) – Jedinstveni prikaz pandemije putem umjetnosti na Pickbox NOW

Crna komedija koja je osvojila srca publike i okupila svjetska glumačka lica: Whoopi Goldberg, Judi Dench, Georgia Tennant, Jim Parsons i Samuel L. JacksonMože li njihov krhki ego preživjeti rad od kuće i virtualni Hollywood? BBC

Glumačke zvijezde David Tennant i Michael Sheen glume sami sebe – dva glumca koja od globalne krize žele stvoriti dramsku seriju. Britanska serija Iza kulisa (Staged) dolazi 15. travnja na Pickbox NOW sa zadivljujućom reputacijom i obećanjem da će osvojiti gledatelje prvom epizodom. S 30 nagrada i 11 nominacija, ova serija privukla je pozornost realnim prikazom života tijekom pandemije bolesti COVID-19 ističući se kvalitetom izvedbe i neočekivanim gostujućim ulogama.

ZABAVA I UMJETNOST U IZAZOVIMA

Iza kulisadonosi svjež pogled na pandemiju očima glumaca i redatelja koji pokušavaju nastaviti s umjetničkim stvaralaštvom u virtualnom svijetu. Ovo nije samo još jedna serija o pandemiji nego zaviruje iza kulisa života glumaca na zabavan i neočekivan način. S Davidovim i Michaelovim genijalnim izvedbama snimanima iz udobnosti vlastitih domova, ova satirična komedija istražuje složenost života tijekom COVID-a. Gledatelji će biti uvučeni u svijet glumačkog dvojca dok se suočava s novim zaprekama i pronalazi nove načine za izražavanje umjetnosti. Iza kulisa nudi više od same zabave, potiče gledatelje na razmišljanje o prirodi stvaranja umjetnosti u neizvjesnim vremenima.

IZVRSNOST IZVEDBE I BOGATSTVO GOSTUJUĆIH ULOGA

Glavne uloge Davida Tennanta i Michaela Sheena donose svježinu i autentičnost seriji Iza kulisa ističući se svojim izvanrednim izvedbama, čak i kad nastupaju preko računala. No serija nudi i iznenađujuće gostujuće uloge vrhunskih britanskih i svjetskih filmskih zvijezda kao što su Whoopi Goldberg, Judi Dench, Georgia Tennant, Jim Parsons i Samuel L. Jackson. Kritičar Fergus Morgan iz The Stagea ističe izvrsnost postave i gostujućih glumaca koji dodaju dubinu i slojevitost seriji. Gledatelji se mogu nasmijati, opustiti i pronaći odgovor na pitanje može li umjetnost opstati u digitalnom svijetu.