‘The New Mutants’ – Da li je ova franšiza mrtva?

The New Mutants – Recenzija filma

Od režisera Josh Boonea (The Fault in Our Stars) dolazi nam ovo (dugo očekivano) iznimno loše i nezanimljivo X-Men ostvarenje.

Što se tiče same radnje filma ona glasi ovako…

Pet mladih mutanta, otkrivaju svoje super sposobnosti dok ih drže u nekoj tajnoj ustanovi protiv njihove volje, te se bore da pobjegnu od svojih demona iz prošlosti i spase sebe.

I ako sam ja takoreći ‘fan’ eksmena, nisam očekivao neko toliko dobro ostvarenje poput “Logan” ili “Days of Future Past“, već samo neki nagoveštaj da ovoj franšizi ipak ima spasa, nakon što je “Dark Phoenix” u globalu podbacio.

Naime, priča je jako slaba, tanka, površna, viđena mnogo puta, bez ikakve dubine i ideje za nešto više. U suštini je samo to što smo pročitali u opisu i ono što smo vidjeli u traileru. I pored toliko slabog sceranija, sama radnja nije dosadna. I pored klišeja i patetike, na kraju i uspije ‘malo’ da zabavi gledaoca svojom akcijom i hororom. Pa se to može uzeti kao neka svijetla tačka u svom tom mrklom mraku…

Likovi su totalno nerazrađni, osim toga što vidimo po jedan strah iz njihove prošlosti. Nezanimljivi su i nemoguće je povezati se sa njima. Ali eto, u poslednje vrijeme je promovisanje gej populacije postala neka vrsta “obaveze” u filmskoj industriji, zato ćemo i ovdje naći da su naše glavne junakinje lezbejke, pa će nekom možda to biti neka konekcija sa njima … Moram iskoristiti priliku da pokudim tanku, ‘usputnu’ i nezainteresovanu glumu mladih glumica, ali šta i očekivati u jednom ovako slabom slabom scenariju…?

Zaključak je razočarenje!
Najbolje je poštedjeti sebe i svoje najmilije ovakvih ostavarenja, osim ako ste okorjeli fan ove franšize, pa ste baš radoznali kao što sam i ja bio.
Ocjena filma: 4/10