Recenzija filma “Accident Man: Hitman’s Holiday”

Pogledao nastavak na sjajni ACCIDENT MAN iz 2018. godine, sa sjajnim najboljim drugoplasiranim borilačkim majstorom na svetu, Scott Adkinsom, koji smo čekali 4 godine da se desi, i evo ga napokon; Scott je ovaj put čak i jedan od glavnih producenata, scenarista, koreograf borbi i glavna uloga … i oni su to veoma dobro sklepali.

Ako volite filmove u fazonu video igara i stripova onda je ovaj film definitivno za vas. Ima i dozu humora kroz sam scenario i ova formula definitivno pije vodu kod publike. Scenario se nastavlja posle prvog dela, Fallon se udružuje sa svojim prijateljem Fred-om i počinju da prave sranja po gradu ubijajući ljude za pare, ali jedno veče oni postaju plen jedne žene talijanske mafijašice. Fallon-a pušta da joj štiti sina jer največe plaćene ubice su mu za petama jer mu je ucenjena glava. Fallon pristaje na to samo zato što su mu prijatelja Fred-a uzeli za taoca, i ako vrati sina u komadu i reši ga tih ubica, pustit će Freda kad joj se sin vrati. Fallon ovde sada ima prelepu saradnicu Siu-Ling koja je luda u fazonu kao što je Inspektor Clusoe imao Kato-a u filmskom serijalu o Pink Panther-u. Ona je opićena i bolja u borilačkim vestinama od Fallon-a (tuče ga redovno), ona ulazi sa njim u ovu nevolju samo da bi mu pomogla da uspe da vrati Fred-a, te njih dvoje prolaze pakao pun opasnih protivnika koji su vrhunski borilački majstori ili strvine kao planina.

Da li su uspeli da vrate Fred-a odgledajte ovaj extra filmski hit. Ako je nešto trebalo po borilačkim explozivnim scenama da označava Mortal Kombat Reboot, onda je to definitivno Accident Man 2, koji je sa svojim neverovatnim likovima i borbenim scenama srušio ideal filma koji je trebao da predstavi film Mortal Kombat Reboot. Ovako se snimaju akcione scene, ovako se rade koreografije, i ovako se izrađuju likovi i traže pravi borilački majstori koji će da dočaraju te borbene scene u perfekciji, i da svaka borba traje bar od 5 do 10 minuta, a ne kao u MK Reboot-u par sekundi pa Fatality.

Ovaj film me je i nasmejao, i uživao sam maximalno u realističnim borbama. Protivnici ne znam koji su bili bolji, jer su svi bili vrhunski, pogotovo Killer Clown i Oyumi su mi prirasli k srcu jer su bili neprekosnoveni kao likovi. Sve u svemu za ovu extra Adkinsovu max zabavu dajem tople preporuke za gledanje.

OCENA : 9.0 / 10.0

Autor teksta: Grgurić Dragan