RecenzijeVijesti

‘John Wick 2’ je najbolji akcijski film poslije filma The Raid (recenzija)

Johhn Wick 2 predstavlja potpuno dvosatno filmsko zadovoljstvo u kojem ćete uživati svakog trenutka.

Možda bi bilo pretjerano ako kažem da je ovo uloga života Keanu Reevesa, jer mnogi fanovi Matrixa mogli bi da se pobune. Ali činjenica jeste da je ovo najbolje izdanje u kojem sam ikada gledao ovog glumca. On u Matrixu i nije pretjerano mnogo glumio, i film je uglavnom forsirao specijalen efekte i previše poziranja, dok u filmu ‘John Wick 2’ glumac pokazuje vrhunsku glumu tumačeći lika koji se apsolutno nikada ne nasmije niti uzbudi u cijelom filmu.

John ne pokazuje emocije. On svojim kestenastim očima tužno posmatra svijet koji neće da ga ostavi na miru, te je prinuđen kada već đavola tegel za rep, da ih pobije sve, kako to sam i kaže; kaže mirnim tonom kao da pita koliko je sati …

Ukoliko niste upoznati sa činjenicom da se Reeves izuzetno pripremao za ovaj film, onda predlažem da pogledate kakve je treninge prolazio kako bi bio spreman da nam pokaže ono što nam je pokazao u filmu.
Ovaj 53-godišnji glumac je pokazao sposobnosti rukovanja oružjem, i sposobnosti da izvodi scene borbi, kakve nisam odavno vidio u filmu. Sve te scene djeluju sasvim realno, bez ikakavih pretjerivanja i prenapuhavanja.

John Wick 2 je jedan od najnasilnijih filmova koje sam pogledao, a ujedno film u kojem nema niti jedne jedine psovke, niti jedne jedine proste riječi, niti jedne scene seksa ili golotinje.

Krv fršti na sve strane, i film je prepun ubistava, ali apsolutno svi koji u filmu poginu imaju veze sa svijetom mafije, i odabrali su sebi Johna kao metu. Niti jedan civil nije niti jedna žrtva u filmu …

Wick je uglađen, fin, nježan, kultzuran, zahvaljuje ljudima kada mu pokažu smjer na ulici ili kada mu pripaze psa, a nemilosrdan je i ubija i muško i žensko koje je odlučilo njega da ubije.
Scena u kojoj bježi kroz gužvu kako bi spasio valstiti život, i pri tome kulturno zaobilazi obične ljude, je nešto što nisam odavno vidio u filmu. John neprestano kroz cijeli film pokazuje brigu za običnog čovjeka, i iskazuje poštovanje onom što mi nazivamo običnim čovjekom. U filmu nema niti jedne scene dernave, vriske, bespotrebne galame… sve se odvija savršeno skladno dok oko lete mrtva tijela…

Naravno, radnja filma počinje u prvom dijelu u kojem je par nesmotrenih mangupa ubilo njegovog psa i uzeli mu auto. To je bio povod da John Wick krene na put osvete iako se službeno bio ‘penzionisao’ od ubijanja. To je naravno smiješan povod za sva ta silna ubistva, te nas to navodi da pomislimo je li John malo lud. Naravno da jeste, ali u svijetu u kojem živi je okružen ljudima kojima moraš stalno da pokazuješ zube, inače te oloahko shvate te brzo nastaješ sa ovog svijeta.
Zato John započinje drugi dio filma sa nastavkom lova na ljude koji imaju veze sa ljudima koji su mu oteli auto. Kada konačno nađe auto, on ga naravno skroz uništi, jer mu je važnije da sa autom zgazi i pobije ljude sa kojima je u zavadi, nego da neoštećeno auto doveze kući.

Budžet filma Wick 2 iznosio je 40 miliona dolara, što je za duplo veći budžet u odnosu na prvi dio filma. To je svakako i vidljivo u fenomenalnim efektima, i u scenama koje sigurno nikada do sada niste vidjeli niti u jednom filmu. Položaj kamere je vrhunski, scene nisu nikada pretjerano duge, a one koje su duže to su uglavnom scene borbi, a kao takve povećavaju napetost i daju veći užitak gledaocima.

Jedina zamjerka na film je ta što su ženu ugurali da bude vođa tima ljudi koji su u lovu na Wicka. Ona naprosto nema šta da traži u svijetu u kojem odlučuju snaga i surovost. Žena je moguća kao vođa onda kada je šef mafije, kao što je to slučaj sa drugom ženom u filmu, ali ne i kada je vođa snagatora koji trebaju da se bore sa najopasnijom ubicom na svijetu. Lakoća sa kojom je savladava John još je jedan od dokaza da joj nije mjesto u ulozi vođe, ali zanemarićemo to …

John Wick 2 ima odličnu ocjenu na IMDb-u: 8,3. Prvi dio filma ima ocjenu 7,2. Prvi dio filam je sa budžetom od 20 miliona dolara zaradio 88 miliona dolara, i oduševio publiku širom svijeta.
John Wick 2 je sa budžetom od 40 miliona dolara već zaradio 96,2 miliona dolara, i nadam se da će da zaradi još jako mnogo.

John Wick: Chapter 2 je najbolji akcijski film koji sam pogledao poslije filma The Raid, i on je definitivno preporuka za vas za 2017. Godinu.